Beeldvorming is ontzettend belangrijk en ontwikkelingen volgen elkaar in razend tempo op. Wil je organisaties helpen om de relatie met doelgroepen te versterken? Wil jij weten waar je het over hebt in een dynamische wereld van online en offline mogelijkheden? Volg dan een communicatie-opleiding.
Er zijn vele manieren om klanten te bereiken. Welk kanaal je ook gebruikt, het belangrijkste is dat je de boodschap op heldere wijze overneemt. Zowel voor communicatiespecialisten als voor werknemers in andere vakgebieden. Schrijf jij heldere teksten, memo’s of zakelijke mails? In een opleiding Schriftelijke communicatie leer jij hoe je jouw boodschap keer op keer op effectieve wijze overbrengt.
Meer over opleidingen binnen Schriftelijke communicatie
In een wereld vol verandering is het niet altijd eenvoudig om iedereen mee te krijgen. Ben jij mondeling sterk genoeg om mensen te overtuigen? Ken jij de juiste gesprekstechnieken? En weet jij hoe je ze in de praktijk moet toepassen? Volg een opleiding binnen mondeling communicatie en houd je vaardigheden op peil.
Meer over opleidingen binnen Mondelinge communicatie
Alles is communicatie en toch is communicatie een vak apart. Er ontstaan nieuwe kanalen, nieuwe media en nieuwe doelgroepen. Iedereen is druk en bedrijven vuren continu boodschappen af op (potentiële) consumenten. Hoe kun jij opvallen en impact maken? Door jouw kennis up-to-date te houden met een communicatie-opleiding draai jij maximaal mee in deze dynamische wereld.
Meer over opleidingen binnen Communicatie-opleidingen
De hele dag door komt er een duizelingwekkende stroom aan informatie op ons af. Push-berichten, e-mails, appjes. De grenzen tussen privé en zakelijk vervagen, we zijn altijd en overal bereikbaar. Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap toch opvalt? En welke nieuwe technologieën kun je daarbij inzetten? Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen met een opleiding binnen Communicatie en Design.
Meer over opleidingen binnen Communicatie en Design
Inhoudelijk ben je ontzettend sterk en toch worden jouw adviezen niet altijd opgevolgd. Wil jij het effect van je adviezen vergroten? Zorg dan dat je een opleiding volgt op het gebied van adviesvaardigheden. Je leert draagvlak creëren, belangen van anderen te behartigen en adviesgesprekken te voeren.
Meer over opleidingen binnen Adviesvaardigheden
Taaltrainingen zijn gericht op het leren van een taal, maar geven ook inzicht in een cultuur. Als je zaken wilt doen met Chinezen, dan zul je andere dingen moeten zeggen dan wanneer je om tafel zit met Fransen. Een misverstand is snel ontstaan en kan je duur komen te staan. Zorg dat je op de hoogte bent van de taal en voorkom potentiële miscommunicaties.
Meer over opleidingen binnen Taaltrainingen
Wil je je op HBO-niveau verder ontwikkelen op het gebied van marketing? Dan zit je goed bij een NIMA-opleiding! Het NIMA heeft als doelstelling het stimuleren, ontwikkelen en professionaliseren van marketing professionals. Duik in de wereld van ‘shared values’, ‘big data’ en ‘virtual reality’.
Meer over opleidingen binnen NIMA